//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. :D


Bigfoots!

I want to talk


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zeyya Eriesya
Others:   


seksanya cinta part 7

Seperti yang dijanjikan saiful dan amin menanti dayana dan rini di dewan sekolah.lima minit menunggu akhirnya yang dinanti sampai.rini melambai kearah mereka.
“bersukan pun masih pakai cantik-cantik ya?”kata saiful sambil melihat dayana keatas dan kebawah yang memakai pakaian sukan serba pink.dayana yang melihat reaksi kurang sopan saiful itu menunjukkan beg tenisnya.
“kalau awak rasa nak makan raket saya ni buatlah muka macam tu lagi.”kata dayana.rini dan amin yang hanya melihat aksi mereka berdua hanya mampu tersengih.
“garangnya cik adik kita ni.”kata saiful menambah bara dihati dayana.kerana tidak mahu meneruskan perbualan yang menyakitkan hati dayana berpaling sambil menyelak rambutnya kebelakang persis model professional.
“nak fight tak ni?”kata dayana.
“let’s go baby.”balas saiful sambil mencuit dagu dayana.hanya rasa bengang yang dapat dayana rasai sekarang ini apabila bersama saiful.dengan pantas dayana mengeluarkan raket pink miliknya.saiful sudah menanti di gelanggang sambil beraksi cool dengan meletakakn raketnya dibelakang kepala manakala sebelah lagi tangan dimasukkan kedalam poket. “come onlah baby.bersemangat sikit.”kata saiful menambahkan lagi rasa sakit hati dayana. ‘sabar jelah yana.apa boleh buat.’bisik dayana sambil mengeluh.sebaik sampai ditempatnya dayana tersenyum.
“challenge?”tanya dayana.
“hahaha…I will take it.”balas saiful.dengan gayanya dayana melambung bola tenis lalu memukulnya kearah saiful.saiful membalas dengan sepenuh tenaganya.agenda saling membalas pukulan bola tenis tersebut berlaku tanpa ada bola yang terlepas dari pukulan masing-masing.rini dan amin yang menyaksikan perlawanan itu hanya terlopong.
Dayana membalas serangan saiful dengan sepenuh tenaga. ‘jangan pandang rendah kat dayana.’bisik hati dayana sambil memfokuskan pandangan tepat kearah bola yang menuju kearahnya.dengan sengihan sinis dayana menghanyunkan raketnya.saiful yang terpandang senyuman sinis itu sekali gus melihat hayunan dayana yang luar biasa tidak seperti permulaan tadi terkesima.akibatnya bola tenis itu hampir-hampir terkena muka saiful.
“ouch..”dayana menutup mulut dengan hujung jarinya kemudian dia tersenyum lalu pergi meninggalkan saiful.saiful seakan tidak percaya dengan apa yang berlaku dihadapan matanya tadi.matanya mengekori langkah dayana.amin memegang bahu saiful yang terkaku seperti ais.
“kenapa saiful?”tanya amin.saiful hanya menggeleng sambil tersenyum.mereka berdua melangkah kearah dayana dan rini.dayana yang terlihat kedatangan saiful kearah mereka melentokkan kepalanya sambil tersenyum dan melirik manja tapi maut.
“takut aku tengok yana macam tu.”kata saiful.amin ketawa mendengar kata-kata saiful.
“kau baru tengok bila dia main-main je.tak tengok yang betul-betul punya.”kata amin menyebabkan saiful menelan air liurnya. ‘dasyat ke?’saiful mengejar amin yang meninggalkannya dengan tanda tanya.
“ehh…min…mengerunkan ke?”tanya saiful.amin tersengih.
“kau tengok jelah nanti.”kata amin dengan jelingan yang sukar dimengertikan menambahkan keraguan dihati saiful.. ‘ehh..takut aku macam ni..’kata saiful sendirian.
“saiful..tunggu apa lagi tu..marilah sini..”panggil rini.amin  sudah pun berada disebelah rini.saiful yang terkaku tadi tersedar kealam realiti.
“ye..”jawab saiful pantas berlari kearah rini sambil memerhatikan dayana yang sedang meneguk air botol mineral.

Labels: