//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. :D


Bigfoots!

I want to talk


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zeyya Eriesya
Others:   


APA MAKNA SAYANG ABANG PADA ADIKNYA?

assalamualaikum and hye... zyra hari ni sedih sangat.. tahu kenapa? kerana satu kisah yang begitu menyayat hati.. kisah realiti  atau kisah alam maya.. kisah seseorang yang zyra kenali atau tidak.. zyra akan RAHSIAKAN..

korang rasakan.. sanggup tak seorang abang tergamak nodai adik dia sendiri? pasti jawapannya TAK kan? tapi ada juga MANUSIA yang bergelar ABANG sanggup NODAI adik dia sendiri! tapi yang peliknya.. dari adik dia lahir sampailah berlakunya peristiwa hitam tu.. si abang betul-betul kasihkan si adik.. sentiasa si abang lindungi adiknya.. dia tidak akan membenarkan sesiapa pun mencederakan atau melukai adiknya itu.. 

bermulanya detik hitam bagi si adik ketika dia berusia 13 tahun! dalam usia mentah sebegitu kenapa agaknya si abang sanggup melakukan adiknya sendiri begitu? ibu bapanya tidak pernah tahu akan hal itu kerana mereka sibuk mencari harta yang sememangnya sudah terlimpah ruah.. bila malam menjelma si adik pasti akan ketakutan.. takut tubuhnya disakiti oleh abang kandung yang dulunya sangat-sangat dia sayangi.. setiap malam juga dia berdoa supaya detik itu tidak akan berulang.. namun tidak setiap doa itu akan dimakbulkan oleh Dia.. 

si adik cukup-cukup gembira apabila mendapat berita bahawa abangnya akan berlepas ke london untuk menyambung pelajaran.. sebelum hari abangnya berangkat sekali lagi si adik terpaksa memuaskan nafsu abangnya.. dia berharap agar di sana abangnya akan bertemu seseorang yang boleh membuatkan abangnya itu berhenti dari melakukan hubungan 'songsang' tersebut.. 

setelah 2 tahun hidup dengan tenang.. dia dikhabarkan bahawa abangnya telah meninggal dunia ketika dalam perjalanan untuk kerumahnya dari airport.. si adik sebak.. sebak kerana si abang meninggal dalam keadaan yang sangat berdosa.. si adik berdoa supaya abangnya dijauhkan dari seksaan.. tapi termakbulkah doanya setelah berapa banyak dosa yang telah abangnya lakukan.. walaupun abangnya telah menodai dirinya tapi perasaan sayang tetap tidak boleh disingkirkan.. setelah pemergiaan abangnya itu barulah dia mendapat tahu bahawa si abang mengalami tekanan perasaan.. atau bahasa kasarnya gila.. doktor yang telah lama merawat si abang berkata si abang tertekan kerana tidak pernah diberikan perhatian yang penuh oleh ibu bapanya menyebabkan si abang akan melakukan apa sahaja untuk mendapatkan kasih sayang seseorang..

zyra fikirkan.. kalau abang dia gila so maknanya apa yang dia buat tu berdosa ke tak ehh? zyra pernah dengar orang cakap kalau orang gila tu tak ada dosa sebab dia tak tahu apa yang dia buat.. tapi ye ke? kesian kat si adik.. abang dia tu dah buat adik dia tu dah macam bini dia dah.. agaknya sebab dari kecil adik dia sorang yang selalu beri perhatian pada dia kot..