//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. :D


Bigfoots!

I want to talk


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zeyya Eriesya
Others:   


BLOG SAYA PENUH DENGAN CENGKERIK.







OKAY. OKAY. JANGAN SALAH FAHAM DENGAN TAJUK DIATAS. MAKSUD TITLE TUH SETIAP KALI SAYA UPDATE POST MEMANG HANYA AKAN BUNYI *KRIK KRIK* SAHAJA KADANG-KADANG ADA PULAK BUNYIK *OUNG OUNG*. HEHEHE. INI SEMUA BELAKU SETELAH BLOG SAYA BERSARANG SELAMA LEBIH KURANG HAMPIR SETAHUN. HUHU. WALAUPUN FOLLOWER SAYA 4xxx TAPI DISEBABKAN HAMPIR SETAHUN SAYA TAK MENZIARAHI KAWAN-KAWAN SAYA JADI MUNGKIN MEREKA DAH TAK INGAT KAN SAYA. SO. DIHARI OFF DAY SAYA INI SAYA AKAN BER BLOGWALKING DI RUMAH KAWAN-KAWAN SAYA. TAPI KALAU MASIH JUGA ADA BUNYIK CENGKERIK TAK TAU LAH APA SALAH AKU.  -____-"


:: SAY - MUNGKIN JUGA BLOG SAYA SUNYI DISEBABKAN SAYA YANG DAH BUANG TABIAT DENGAN MEMULAKAN POSTING SAYA DENGAN ENGLISH BROKEN. HUHU. SELEPAS NI SAYA AKAN POSTING POST MENGGUNAKAN BAHASA ROJAK PULAK. LOOK FORWARD TO IT. KEKE.